HypeAuditor: Sprawdź czy konto na Instagramie posiada fałszywych obserwatorów

19/28
hypeauditor infulencer marketing

HypeAuditor pozwala analizować profile na Instagramie pod kątem fałszywych obserwatorów, polubień czy komentarzy generowanych przez boty.

 

Narzędzie może okazać się użyteczne szczególnie dla osób rozważających podjęcie współpracy z influencerami. Według HypeAuditor ponad 70% spośród wszystkich influencerów kupuje obserwatorów. Właśnie z tego względu wybór odpowiedniej osoby do współpracy, która przyniesie marce realne korzyści, może okazać się bardzo trudny HypeAuditor ma ułatwić to zadanie!

 

Jakie dane o użytkownikach dostarcza HypeAuditor?

 

  • Ogólne informacje

    • Globalna pozycja (Global Rank) → miejsce w rankingu, które zajmuje analizowane konto na tle wszystkich użytkowników Instagrama

 

    • Wynik jakości odbiorców (Audience Quality Score) → w skali od 1 do 100, pozwala ocenić rzeczywistość wartość influencera i pomaga zdecydować czy warto podjąć z nim współpracę.

      Spośród potencjalnych użytkowników należy odrzucić tych, którzy mają AQS poniżej 50 (bo prawdopodobnie mniej niż 50% spośród wszystkich obserwatorów to użytkownicy autentyczni).

 

    • Jakość obserwatorów (Quality Followers) → odsetek tych kont, które nie zostały uznane za fałszywe.

 

    • Autentyczne zaangażowanie (Authentic Engagement) → średnia liczba polubień i komentarzy generowanych przez prawdziwe konta. Wskaźnik ten określa, ile tak naprawdę osób angażuje się w udostępniane treści.

 

 

  • Dane demograficzne (Demography) → z raportu odczytamy również położenie geograficzne obserwatorów (5 najbardziej popularnych krajów, miast i języków) oraz ich płeć. Dzięki temu możemy sprawdzić czy większość z nich należy do grupy docelowej, do której my chcemy dotrzeć, nawiązując z współpracę z influencerem.

    Funkcja ta pozwala również na lepsze targetowanie reklam, szczególnie, gdy promujesz globalną markę bądź usługę.

  • Zainteresowania fanów (Audience Interests) pozwalają określić, czy treści, które chcemy kierować do odbiorców potencjalnie ich zainteresują.

  • Typ odbiorców (Audience Type) → procentowy i liczbowy rozkład obserwatorów z podziałem na konta prawdziwe, influencerów, masowych obserwatorów oraz konta podejrzane (prawdopodobnie fikcyjne).

 

  • Współczynnik zaangażowania (Engagement Rate) → odsetek użytkowników zaangażowanych publikowane w treści. Jeśli szukasz najbardziej wpływowego influencera, powinieneś wybrać tego, który posiada najwyższy wskaźnik zaangażowania. Niskie zaangażowanie wskazuje na to, że konto posiada wielu fałszywych obserwatorów.

    HypeAuditor porównuje również zaan.

  • Wykres wzrostu obserwujących (Follower Growth) → narzędzie dostarcza dane o tym, jak zmienia się liczba kont obserwujących danego użytkownika (czy proces ten przebiega stopniowo) oraz jak wielu fanów zdobył (bądź stracił) w ciągu ostatnich 4 tygodni.

Uwaga! Wzrost liczby obserwujących jest podejrzany, jeśli krzywa gwałtownie wzrasta, a po pewnym czasie równie gwałtownie maleje (jak na poniższym wykresie).

Dodatkowe informacje o HypeAuditor

HypeAuditor nie analizuje kont prywatnych oraz takich, które posiadają mniej niż 1 000 obserwatorów. Narzędzie jest płatne. Tylko pierwszy raport otrzymamy darmo, później konieczny jest zakup tzw. tokenów. Wykorzystując jednego tokena na miesiąc, uzyskasz dostęp do raportu zawierającego dane dot. wybranego konta.

Im więcej kupisz tokenów, tym w niższa będzie ich cena (w przeliczeniu na jednego). Kupując:

  • od 1 do 100 tokenów, zapłacisz $1.99/za każdy
  • od 101 do 500 tokenów, zapłacisz $1.59/za każdy
  • od 501 do 1,000 tokenów, zapłacisz $1.27/za każdy
  • od 1,001 do 5,000 tokenów, zapłacisz $1.19/za każdy
  • powyżej 5,000 tokenów, zapłacisz $0.72/za każdy.

Powyżej opisane zostały najważniejsze funkcjonalności oferowane przez HypeAuditor. Tak jak już wcześniej wspomniano, narzędzie pomaga przede wszystkim w wyborze najlepszego influencera – takiego, który posiada spore grono autentycznych odbiorców, do których i my chcemy dotrzeć, nawiązując z nim współpracę. Możesz przetestować działanie tego narzędzia, wchodząc na stronę https://hypeauditor.com/

Write Comment...

Name

Email