Jak stworzyć skuteczną reklamę wideo na LinkedIn? [infografika]

21/26

W odpowiedzi na rosnącą popularność reklam wideo, LinkedIn już jakiś czas temu wprowadził opcję tworzenia tego typu reklam w serwisie. Dzięki wykorzystaniu wideo, reklamodawcy mają więcej możliwości na zwiększenie zaangażowania odbiorców w swoich kanałach.

Poniżej przedstawiamy kilka dobrych praktyk wraz ze wskazówkami dla reklamodawców. Zastosowanie ich w praktyce pomoże w osiągnięciu założonych celów, a także być może stanie się inspiracją w tworzeniu reklam dla Twojej marki!

Warto pamiętać o następujących zasadach:

  • Zasada 10 sekund – ze względu na to, że uwaga widza spada wraz z upływem czasu, to co najważniejsze powinno być pokazane na początku filmu.
  • Rozważ dodanie napisów, ponieważ większość użytkowników będzie oglądać Twoją reklamę z wyłączonym dźwiękiem.
  • Angażuj odbiorców – pamiętaj, że oni uwielbiają rozrywkę, dlatego w swoim przekazie wykorzystaj humor i emocje.
  • Bądź ekspertem – wypowiadaj się na kluczowe tematy, zajmij stanowisko w sprawie aktualnych trendów w branży czy wyjaśnij złożony temat.
  • Zwróć uwagę na aspekt wizualny prowadzonej komunikacji – publikuj mniej tekstu, a więcej treści wizualnych, bo to właśnie one najlepiej trafiają do odbiorców.
  • Zaprezentuj produkty, wyraź swoje zdanie na ich temat lub Twoje pierwsze spostrzeżenia. Użytkownicy chcą zobaczyć jak dany produkt działa czy wygląda.
  • Zademonstruj dowód społeczny – podkreśl referencje klientów i studia przypadków. Mogą one okazać się cenną informacją dla odbiorców i być może pomóc im w podjęciu decyzji o zakupie.
  • Pokaż najważniejsze wartości dla firmy – jeśli odbiorcy zobaczą, że w np. dana firma ceni swoich pracowników, na pewno wpłynie to pozytywnie na jej odbiór.  

Jesteś gotowy na zastosowanie tych wskazówek w praktyce? Na pewno pomogą Ci one dotrzeć do profesjonalnych odbiorców i zwiększyć rozpoznawalność marki. Zachęcamy również do zapoznania się z poniższą infografiką, zawierającą przykłady efektywnie przeprowadzonych kampanii. Przekonaj się, jakie jeszcze korzyści płyną z prowadzenia działań reklamowych w formie wideo na LinkedIn.

 

Write Comment...

Name

Email